Fairy Stream en kleine teen - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tineke Knol - WaarBenJij.nu Fairy Stream en kleine teen - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tineke Knol - WaarBenJij.nu

Fairy Stream en kleine teen

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 Juli 2015 | Vietnam, Mui Ne

Free and easy day vandaag. De meisjes willen graag meen naar de fairy stream vanochtend . Helaas stoot Fleur haar kleine teen. Balen! Zwaar gekneusd , ik tape 2 teentjes aan mekaar , maar Om nu eens lekkere eeen eind te lopen is niet echt een optie meer, De meiden besluiten er echt een eusy dagje van te maken. Lekker lezen op het strand. Ook geen straf! HJ en ik gaan met de taxi naar de Pot zijn element! Als we terugwandelen gaan we bij een restaurantje even iets drinken. Wat een lastige keus wordt. Je hebt erg veel keus o.a. slange wijn, cobra elixer, elixer voor mannen (potentieverhogend), voor vrouwen tegen hoofd en rugpijn (zou daar een verband tussen zitten?) , etc. We kiezen toch mar voor een colaatje. Ook lekker!
De rest van de dag gaan we weer heerlijk lezen en zwemmen. Vakantie vieren dus!

• 26 Juli 2015 - 11:14

MIEKE WAMELINK:

weer een leuk verslag! deze keer is fleur de pechvogel, arme jij! maar leve de vakantie, lekker met een boekje in een hoekje!