Bamboo Village Resort, een paradijsje! - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tineke Knol - WaarBenJij.nu Bamboo Village Resort, een paradijsje! - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tineke Knol - WaarBenJij.nu

Bamboo Village Resort, een paradijsje!

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

21 Juli 2015 | Vietnam, Mui Ne

We gaan vandaag naar Mui Ne. De taxi staat alweer keurig klaar om 8 uur. Er gaat ook een gids mee. We houden de Vietnamezen goed aan het werk. Het is een mooi weg. Bijna alles is lintbebouwing.
We stoppen bij een pagode en een grote liggende Boeddha. Tja wat zullen we ervan zeggen. Het was fijn om even de bene te strekken in ieder geval. We lunchen hier nog en gaan dan naar Mui Ne.
We zittem hier in Bamboo Village Resort. Wat een paradijsje! De huisjes zijn super, maar ook de hele entourage, het is een prachtig onderhouden park. Nog nooit zoiets fraais gezien. Het strand is geweldig. De zee heeft hoge golven. We zijn met z’n allen onder de indruk. Als dan ook nog blijkt dat ze hiet pizza’s hebben zijn de dametjes helemaal niet meer te houden.
We lezen , zwemmen , drinken een lekker wijntje! Het is heerlijk! We gaan na het eten vroeg ons bedje op want we willen morgen graag de zonsopgang zien.

• 24 Juli 2015 - 21:33

Inge:

Wauw... dat klinkt allemaal super!