De reis - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Tineke Knol - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Tineke Knol - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

06 Juli 2015 | Vietnam, Hanoi

Maandag 6 juli.

Na een gezellig ontbijt nemen we om 10 uur afscheid van Lotte en Martine. Mart brengt ze naar Schiphol. Om kwart voor twaalf komt Cisca die ons naar de trein brengt. Samen met Inge, Peter en de opa en oma van Vera, zwaait Cis ons uit.
De treinreis verloopt zeer voorspoedig en Fleur vertelt ons dat het vooral een kwestie is van timing dat zij op de stations de liften kan pakken en wij met de zware koffers de trappen op moeten zeulen.
De wachttijden op Schiphol vallen reuze mee en om half 3 staan we al achter de douane. Helemaal goed. We bezoeken in 2,5 uur tijd 3 restaurantjes. Het begin is goed.
De eerste vlucht duurt 10,5 uur. Gelukkig zijn er goede films. Fleur en Vera krijgen het zwaar in het laatste uur van de reis. De oren van Fleur doen veel pijn en Vera wordt misselijk. We zullen jullie de details besparen.
Na een korte tussenstop vliegen we van Bangkok naar Hanoi het is intussen dinsdag 7 juli.